Ana içeriğe atla

DOĞAL OKUL MAKYAJI İÇİN OLMAZSA OLMAZ 5 ÜRÜN

DOĞAL OKUL MAKYAJI İÇİN OLMAZSA OLMAZ 5 ÜRÜN

Biliyorum çok geç kaldım. Okullar açıldı. Vizeler bile yaklaştı. Ama bence yine de yetiştim. Bir genç kızın en minimal makyajı nasıl olur ? sorusunu yanıtlamak için sizlerle bu yazıyı paylaşmak isterim. Makyaj, bazı kızlar için üniversite çağlarında kafasına yatan bir unsur. Benim için makyaj merakı üniversite yıllarımda oluştu. Lise de sadece kirpiklerimi, kirpik kıvırıcıyla kıvıran ben deniz, şimdi rimelsiz yapamıyordu...




Fakat çok fazla ürün kullanmıyordum. Çünkü 18 yaşından sonra cilt hatlarım yavaş yavaş otururken o doğallığı bozmaktansa sadece kendimi daha iyi hissetmek adına yüzümü renklendiriyordum. Yaşım 25 hala da bu felsefeyle makyajımı yapıyorum. Çünkü çok çok makyaj yapmak hem cildi yoruyor hem de sizi olduğunuzdan yaşlı gösteriyor. Şuan Z kuşağı olarak adlandırılan jenerasyon birinin kopyası olarak (taklitte değil bire bir kopyası olarak), malesef ki saçma sapan halk yapısına uymayan ünlüleri özenerek ve "hızlıca büyümek, olgunlaşmak" isteyerek bir ergenlik geçiriyor. Ergenlik çağındaki kızlarımızın sosyal medyayla özendiği hayatlar yüzünden her olguyu abartarak yaşamak zorunda değil. Kimse kimsenin kopyası olmak zorunda değil. Malesef ki güzellik algısı makyajla doğru orantılı. Sadece burada önemli olan yaşınıza, yüz tipinize uygun sade, fresh ve her zaman kendi iç dünyanız için aynaya baktığınızda o aydınlık, güne karşı uyanışınızı belli eden bir makyaj yapmak. İşte size her an uyanık, fresh makyaj için elinizde bulunması gereken 5 ürünü detaylı bir şekilde açıklıyorum.


En Güzel Makyaj Bazı Nemlendirici


Nemlenmiş bir cilt makyaja gerek duymaz. Çok güzel nemlendirdiğim cildime bb veya cc krem uygulamıyorum. Mat ama nemlenmiş bir cilt için Yves Rocher matlaştırıcı etkili nemlendiricimi kullanıyorum. Gün boyunca cildin kusmasını engelliyor. Artık bu nemlendiriciyi nasıl sevdiğimi biliyorsunuz. Çok fazla uzatmayacağım.




Kapatıcı ile Kusurlar Kapatılsın


Sivilce izlerini, gözaltı morluklarını kapatarak aslında makyajınızı tamamlamış sayılıyorsunuz. En sevdiğim kapatıcım Maybelline Instant Anti Age Eraser Concealer ile tüm kusurlarınızı kapatarak cildinizin tek renk olmasını sağlayacaksınız. Sadece bir kapatıcı ile nemlenmiş cildinizi daha uyanık gösterebilirsiniz.




Gözler ve Kaşlar Aydınlık Bakışlar



Gigi Hadid paleti minimal makyajlar için ideal renklere sahip. Sütlü kahvesiyle kaşlarınızı doldurabilir, krem rengi mat renkle kaşlarınızın altını göz pınarlarınızı aydınlatabilirsiniz. Eğer eyeliner çekmek istiyorsanız da yoğun siyah farla gözlerinize eyeliner çekebilirsiniz. 




Kirpikleri İki Katına Çıkarın!


Maybelline The Colossal Bıg Shot ile daha uyanık bakışlar, daha kıvrık ve uzun kirpiklere sahip olabilirsiniz. Maybelline ailesinin en sevdiğim rimellerinden. Tombul fırçaya sahip. Gün boyunca akma yapmıyor, bakışlarınız yere düşmüyor ve kirpiklerinizi ağırlaştırmıyor. Size tavsiyem daha çekik gözlü gözükmek istiyorsanız, sadece kirpiklerinize yana doğru uygulama yapın. Farkı göreceksiniz. 



Yok Gibi Dudak ve Utangaç Yanaklar



Loreal Paris'in Balmain serisinde gül kurusu yani confession rengi ile dudaklarınıza hafif bir uygulama yapıp, daha sonrasında yanaklarınıza allık olarak uygulayabilirsiniz. Parmaklarınızla dudaklarınıza ve yanaklarınıza uygulayabilirsiniz. Böylelikle daha doğal bir bitiş sağlayacaksınız.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa