Ana içeriğe atla

ELSEVE MUCİZEVİ CİLT BAKIM YAĞININ 8 FARKLI KULLANIM YOLU

Artık kış kendini iyiden iyiye hissettirmeye, parmaklarımızı dondurmaya, cildimizi gerim gerim germeye başladı. Efenim dile kolay son yüzyılın en büyük kışlarından birini yaşayacakmışız. Ah küresel ısınma ah kötü insanlık iyilerden ne istediniz.  



İşte bu çetin hava koşulları sebebiyle, cildimiz gerilmeye, kurumaya ve çatlamaya başladı. Kış aylarında cildimin nemini artırmak dökülmelerini ve çatlamalarını azaltmak için Elseve Mucizevi Yağını kullanıyorum. Tabi ki sadece cildim için değil bir çok durumda bu cilt bakım yağını kullanıyorum. 

Elseve Mucizevi Yağın içeriğinden ve özelliğinden bahsetmek gerekirse; 8 temel yağı (Lavanta, Gül, Mercanköşk, Papatya, Biberiye, Portakal, Sardunya ve Lavandin) ve besleyici özellikleriyle bilinen değerli yağlarla (Jojoba, Kuşburnu) harmanlanmış cilt bakım yağı, cildi besleyerek ve nemlendirerek, cildin ışıltısını ve pürüzsüzlüğünü geri kazandırma özelliğine sahip. Elseve Mucizevi Yağ diğer yağlar gibi sivilce yapabilecek bir yağ değil. Buradaki yağdan kastımız hemen emilebilen, kuru ve ince dokuya sahip bir bakım yağı olması.


Şimdi gelelim benim kullanma yollarıma:

1-Yüz Yogası için cildimi ısıtıyorum.
Cildin kan hücrelerini, damarlarını canlandırmak için cildime yüz yogası yapıyorum. Biliyorsunuz ki ciltte oluşan kırışıklıklar, çatlamalar, dökülmeler kan hücrelerimizin yaşlanmaya başlamasından kaynaklı ve iç takviyelerin (su içme) az tüketilmesinden kaynaklı. Ben yoga ve iç takviyeleri ayrı olarak düşünemiyorum. Dış takviye için Elseve Mucizevi Yağı elime 3-4 damla sıkarak avuç içlerimde ısıtarak cildime masajlar yaparak yediriyorum. Hem yüz yogası için bir zemin oluşturmuş oluyorum hem de cildimi içten de harekete geçirmiş oluyorum. Yüz yogasına günlük bakımınızda bir 5 dakika ayırırsanız 1 haftanın sonunda o tazeliği ve canlılığı aynaya baktığınızda hissedeceksiniz. 

2-El ve Tırnak Etleri Bakımı
Mucizevi yağı tırnak ve el bakımım için kullanıyorum. Ellerimde çok yağlı bir hissiyat istemediğim için varolan kremlerin yanı sıra bu bakım yağını kullanıyorum. Elimin üzerindeki çatlamalara ve kuru tırnak etlerimin nemlendirilmesinde kullanıyorum.

3-Fondöten Bazı
Cildimi makyaja hazırlarken nemlendirici olarak makyajdan önce cildime kullanıyorum. Yağı uyguladıktan pürüzsüzleşen cildime fondöten veya bb kremimi uyguluyorum. Fondöten ve bb kremin yağdan sonra daha hızlı bir yayılma ve ciltle adapte olma durumunu hissettim.

4-Parlak Bitişli Bir Cilt Makyajı için
Bu sefer fondötenimin içine bu bakım yağından 2-3 damla ekleyip fırça ve sünger yardımıyla cildime uyguluyorum. Böylelikle cildin içinden gelen doğal sağlıklı ışıldamasını ortaya çıkarıyorum.

5-Daha Çok Parlayan Hıghlıghter
Toz bir aydınlatıcı kullanıyorsam, cildime aydınlatıcıyı uygulamadan önce elimin üzerine 1 damla yağdan alıp onunla aydınlatıcımı karıştırdıktan sonra cildimin yüksek bölgelerine uyguluyorum. Hem daha çok parlaklık ve doğal bir bitiş elde ediyorum.

7-Makyaj Süngeri ve Fırçasını Nemlendirme Etkisi
Nemli sünger veya fırça kullanmak istiyor ama suyun cildinizi kurutmasından şikayetçiyseniz sünger veya makyaj fırçasına 2 damla bakım yağından damlattıktan sonra cildinize makyaj uygulaması yapın. 

8-Bitmek Üzere Olan Makyaj Malzemelerinizi Yeniden Kullanabilmeniz için
Biten rimel, fondöten, rujların içine 3-4 damla yağdan damlatırsanız bitmiş ürünlerinizi biraz daha kısa vadeli kullanmanızı sağlayacaktır. Şişesinde, ambalajında altta kalan birikmiş kısımlarından böylelikle yararlanmış olacaksınız.

Son olarak likit mat ruj sevenler için dudağınıza Elseve Mucizevi Yağdan sürüp 2-3 dakika bekledikten sonra uyguladığınız likit mat rujlar gün içerisinde çatlama yapmayacak ve dudaklarınızı kurutmayacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa