Ana içeriğe atla

NYX PERFECT FİLTER FAR PALETİ



Renklerini gördüğüm de aşık olduğum bir palet. Benim gibi göz makyajı yapmayı sevenler için çok alınması gereken bir ürün. Kızıl tonlar ve geçiş renkleri paleti özel kılan artılarından. Far paletinde 4 tane mat, 6 tane ise ışıltılı far mevcut. Bu sezon göz makyajında kızıl kahveler ve renk geçişleri oldukça fazla olacak. 10 farklı renkte olan Perfect Filter paleti makyaj trendlerini yakından takip etmenize destek olacak.




Pigmentasyonundan bahsedecek olursam, çok yoğun... Far fırçanıza az bir şekilde alıp yoğunluğu artıra artıra makyaj yapın derim. Kremsi ve toz bir yapısı var. Maybelline One on Bronze gibi kesinlikle değil. Daha toz bir formülasyona sahip.




İlk altı renkteki izlenimlerimi sizinle paylaşacağım. Paletteki ilk renk mat bir beyaz far. Kaş altınıza sürüp kaşlarınızı daha yukarıdan alınmış efekti verebilirsiniz. Bunu sadece mat beyaz bir farla yapabilirsiniz. Sedefli bir highligter ile yaparsanız sadece kaş çizginizi belli etmiş olursunuz.



Beyaz mat farın altındaki renk ise pembe ve turuncu karışımı somon yansımalı ışıltılı bir far. Sürümü oldukça kolay. Yine mat beyaz farın yanındaki mürdüm far muazzam bir gece makyajı için sizi bu palette bekliyor. Ben günlük makyajlarım da değişik bir şeyler yapmak istiyorsam, gözümün katlanma bölgesine bu mürdüm-bordo farı kullanıyorum. Mürdüm-bordo farın hemen altındaki turuncu far ise Kylie Jenner KYSHADOW paletindeki beşince renge muadil olarak gösteriliyor. Turuncu far son zamanların kurtarıcı ve tüm göz renfini ortaya çıkaran bir renk olduğu için çok fazla tercih ediliyor. Mürdüm-bordo rengin yanındaki mat açık sütlü kahveden bahsetmek istiyorum. Gözlerde damarlı görünümü ortadan kaldırıp doğal ve hafif bir gölge oluşmak için ideal bir far. Aldığım günden beri renk geçişlerimin vazgeçilmezi diyebilirim. KYSHADOW paletindeki ikinci renge muadil gösteriliyor. Üzülmeyin ben bu paleti Türkiye'de bulamadım, internetten de almadım diye.  Anlatmaya çalıştığım NYX Perfect Filter paleti, Kylie Jenner far paletine oldukça benziyor. 
O muhteşem açık mat sütlü kahve farın altındaki pembemsi kızıl, alt tonunda turuncu olan far, tekli olarak satın aldığım ilk farlardan. Değişik yansımalara sahip. Kızıllık oldukça fazla ama göz kapaklarında pembe olarak duruyor. Bu far mavi gözleri ortaya çıkartmak için uygun bir renk.


Gelelim son dörde...  Altın yansımalı sadece sarı alt tonlu altın rengi bulmak çok zor. Çünkü pink gold, rose gold trendi devam ediyor. Ama bu altın rengi o kadar sıcak alt tonlu ki gözlerde sıcak bir yansımaya sebep oluyor. Farkınızı ve değişikliğinizi ortaya koyuyorsunuz. Bu harika altın yansımalı farın hemen altındaki iki farı kısaca anlatmam gerekirse, paletteki parti havasındaki göz makyajları için vazgeçilmez renkler. Smoke Eyes yapmak için elinizin altında bulunmasI gereken iki far. İlki çok koyu bir kahverengi. Bu rengin içinde çok fazla yansımalar var. En belirgin yansımalar ise gri ve altın yansımalar olarak görülüyor. Hemen yanındaki mor-açık bordo, hafif ışıltılı far ise gözlerde tek renkle Smoke Eyes yapmak isteyenler için çok güzel bir far diyebilirim.
Ve ve ve paletteki sanırım en güzel far, benim bu aralar highligter olarak kullandığım far. Dağılması çok kolay, asla sim sim durmuyor. Göz pınarlarında, dudak üstünde ve elmacıklarda yaklaşık 2 haftadır bu farı kullanıyorum. Performansı inanılmaz.



NYX PERFECT FİLTER PALETİ HAKKINDA KISACA


  • Bu palet gün batımından ilham alınarak üretilmiş bir far,
  • Fiyatı 75 tl,
  • Paleti allık, highlighter olarak çok amaçlı kullanabilirsiniz,
  • Paletteki en kremsi renkler yoğunlukla ışıltılı renkler diyebiliriz. En koyu renk hariç,
  • Sürmeye başladığınız dökülmeler yapıyor. bu yüzden cilt makyajınızdan önce ilk göz makyajınızı yapın,
  • Kylie Jenner Kyshadow far paletine muadil olarak gösterilebilir,
  • Dağıtması kolay renklere sahip,
  • Pigmentasyonu çok fazla.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa