Ana içeriğe atla

PURE BEAUTY CC KREM İNCELEMESİ

          
Merhabalar! Bir çok kişi cildimin sağlıklı parlamasının ve temiz durmasının sebebini merak ediyor. Ben de bunun sebebini sizinle paylaşmak istedim. Teşekkür ederim ilk başta. O sizin güzelliğiniz :)



         Şimdi ergenlik çağında sivilce çok fazla çıkarmadım en azından yüzümde diyebilirim. Sırtımda çok fazla sivilcelenme yaşadım. Ama yüzümde de çıkınca gerçekten çok büyük sivilceler tek tük olarak çıkıyordu. 20 yaşında su çiçeği geçirdim, bunu ayrı bir şekilde bloğumda bahsedeceğim. Çünkü hayatımın en berbat iki haftasıydı. O sürekten sonra yüzüm gerçekten iflah olmadı. Çok şükür iz kalmadı ama cildim artık eskisi kadar sağlıklı durmuyordu. Sürekli nemlendirmem gerekiyordu. Cildim kurudan yağlıya geçiş yapan bir cilt tipine sahip. Sivilceye meyilli. Cildim hakkında kısa bir özgeçmişten bahsettikten sonra; gelelim BB ve CC Krem arasındaki farka.




BB ve CC Krem Arasındaki Fark


          BB Kremin açılımı Beauty Balm yani güzellik bazı, balmı olarak geçiyor. BB kremler fondötenlere nazaran daha hafif kapatıcılıkta olan cildin güzelleşmesini ve yapmasını sağlayan renkli nemlendirici diyebiliriz. CC kremin açılımı ise Color Correcting yani renk düzenleyici. Bu da demek oluyor ki ciltteki kırmızılıkları, lekeleri ortadan kaldırıp cilt rengini eşitlemek. Kapatıcılık amaç değil, cildi sağlıklı bir görünüme kavuşturmak.




Pure Beauty CC Krem İncelemesi


          Watsons'lar da satılan Pure Beauty markası bir Kore markası. Koreliler ciltlerine inanılmaz özen gösteren, koruyu ve kimyasal maddeler kullanmayan bir ırk diyebilirim. Tamamen doğal kremler üreten markaları var. Pure Beauty bunlardan biri.






Ben Pure Beauty CC Kremle nasıl tanıştım?


Cildimin özgeçmişini yukarıda anlattım. Günlük olarak hem cildime bakım yapacak hem de canlı gösterecek ve yanı sıra bana kapatıcılıktan ziyade cilt rengi eşitliği sağlayacak bir ürün arayışına girdim. İnternette çok araştırdım. Çok fazla blog okudum. Daha Türkiye'ye Pure Beauty gelmeden ne kadar iyi bir ürün olduğunu öğrendim. Bu markayı yurt dışından nasıl temin edebilirim diye araştırmaya başladım. Bu araştırma sürecinde Pure Beauty'nin bazı ürünlerinin Watsons'a geleceğini duyunca elimde olan ürünlerle idare etmeye çalıştım. Gelir gelmez Pure Beauty CC Kream Ivory rengini satın aldım. Ivory çok açık geldi Natural rengini aldım. Göz altlarıma da korkmadan bu üründen sürüyorum. Ivory rengini göz altlarıma kullandım diyebilirim. Natural rengi cildimle bütünleşti. Daha uygun oldu diyebilirim. Kremin yapısı hafif bir yoğunlukta dağılımı ise oldukça kolay. Elinizle rahatlıkla dağıtabiliyorsunuz. Sünger tavsiye etmem çok fazla emiyor. Fırça da daha çok parlaklık ve sağlıklı bir bitişe sebep oluyor.



İçeriği; portakal kabuğu yağı ve organik gül suyu bulunan bu kremin çok hafif bir kokusu var. Bulgar Gülü olarak adlandırılan bir gül çeşidinin de içeriğinde bulunduğunu ilk araştırdığım zamanlar öğrenmiştim. Beni daha da çok çeken yönü Paraben içermemesi Alkol bulundurmaması. Bu durum benim için artı bir faktör. Paraben'in insan sağlığına etkisini http://hulyaeryilmaz.blogspot.com.tr/2017/09/hayatimizi-mahveden-bir-madde-paraben.html yazımda anlatmıştım. Okuyabilirsiniz.









Pure Beauty CC Krem'in kutusunun arkasında yazan prosfektüs yazan açılım; Pure Beauty CC krem içeriğindeki öncü pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici inci teknolojisi ile cilt tonunuzu düzenlemeye ve cildinizi nemlendirmeye yardımcı olur. Güneş koruma faktörü 30ile cildinizi UV ışınlarının zararlı etkilerinden korur.

Yine beni tav eden bir konu güneş koruma faktörüne sahip olması. Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. Çok aşırı memnunum. Cildimdeki sivilceleri söndürme etkisine sahip olduğuna inanıyorum. Gözlemlediğim kadarıyla bu böyle. İndirimli fiyatı 21 tl indirimsiz ise 39 tl. Cildinizi sağlıklı ve parlak bir bitişe kavuşturmak istiyorsanız ve fondöten gibi ağır bir ürün kullanmak istemiyorsanız bu ürünü size gönül rahatlığıyla önerebilirim.
 Okuduğunuz için teşekkür ederim. Şimdiden mutlu yıllar :)

Fotoğraflar bana aittir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa