Ana içeriğe atla

PARFÜM KOLEKSİYONUM

PARFÜM KOLEKSİYONUM

Musmutlu Hafta Sonlarınız olsun. Hatta mümkünse her yer herkes çiçek koksun! Merhabalar. Çiçeksi ve hafif kokuları sevdiğim için sizinde eğer parfüm arayışınız varsa yardımcı olmak amacıyla bu yazıyı paylaşmak istedim. Çünkü parfüm araştırma sürecim uzun ve detaylı olduğu için bir kaç bilgi edindim. Tende oldukça kalıcı, baş ağrısı yapmayan, imzanız olacak parfümler keşfettim. Yine bir çok blog yazısı okudum. Bir liste hazırladım ve test etmek için Sevill vb. parfüm mağazalarına gittim ve bu parfümleri denemek istediğimi söyledim. Hepsinin tende bir gün boyunca duruşunu, kalıcılığını ve notalarının ortaya çıkmasını bekledim. Daha sonra satın aldım. Sizin de böyle yapmanızı tavsiye ederim. Şimdi size küçük parfüm koleksiyonumdan ve özelliklerinden bahsetmek istiyorum.


YVES ROCHER LEYLAK FERAHLIĞI VE MÜGE FERAHLIĞI

         
          
Zannedersem dibini gördüğüm ilk parfümlerim bunlar. Bu iki parfümü yaklaşık 4 yıl sürekli satın aldım. Bu markayı ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Tüm parfümleri bitkisel ürünlerden üretiliyor. Tüm ürünleri de tabi ki. Şimdi iki parfümü anlatma vakti.
          
Yves Rocher Leylak Ferahlığı Lılas Mause; doluyken açık mor rengindeydi. Üzeriniz sıktığınızda asla renk bırakmıyordu. Kokusu inanılmaz temiz ve çiçeksi. Bir bahar temizliğini anımsatıyor. Pudramsı diyorlar ama değil kesinlikle. Narin bir koku arıyorsanız Leylak Ferahlığını tüm Yves Rocher mağazalarından ssatın alabilirsiniz. Mağazadaki çalışanlar parfümler konusunda çok yardımcı. İndirimler de fiyatı 60 tl'ye iniyor.
          
Yves Rocher Müge Ferahlığı Muguet en Fleurs; inci çiçeği olarak bilinen Müge çiçeğinin saf kokusunu bu parfümde hissedeceksiniz. Parfümü bitirmeden önce rengi açık yeşil rengine sahipti ve yine sıktığınızda renk bulaştırma vs. gibi sorunları yoktu. Bu parfümü sıktıktan sonra kendinizi bir çiçek tarlası için koşuyormuş gibi hayal edeceksiniz. Çok çiçeksi kokuları seven ve hafif kokuları sevenler için bu iki parfüm çok ideal. Bu iki parfümde paraben ve renklendirici yok. Dermotolojik kontrol altında test edildiği belirtilmiştir.



ZARA ORCHİD

         
Yine çiçeksi bir koku olan Zara Orchid inanın bana adını koyamadığım kokulara sahip. Evet çiçeksi ama keskin bir alt notası var. Evet bahara da yakışıyor ama kışında bayıla bayıla kullandım. Hatta yazın tende çok değişik notalar ortaya çıkıyor. Daha sonra araştırdım ve üst notalarında citrus, gül, sedir, şeftali ve kırmızı kuş üzümü varmış. Yine çok çok temiz, çiçeksi ve feminen bir koku. Keskin kokular sevmeyen için ideal. Kalıcılığı yine zara parfümler gibi tazelemek gerektiriyor. Hem büyük boyu hem de küçük boyu var. Hatta küçük boyu yazın bronz bir deri kapta satışa sunuluyor. Kışın ise soğuk pembe tonlarındaki deri kapta satılıyor. Fiyatı 29tl civarı. Tüm Zara'larda bulmanız mümkün.






ZARA ROSE



Narciso Rodriguez For Her parfümünün muadili olarak gösterilen Rose parfüm çok hafif bir gül kokusuna sahip. Rose dediğine bakmayın sıktığınızda diğer tüm taze çiçekleri kokuluyormu gibi hissediyorsunuz. Taze, temiz, modern bir koku istiyorsanız kaçırmadan alın. Narciso Rodriguez For Her 450-500 tl aralığındayken Zara Rose 19-29tl aralığında. Ben küçük boyunu yaklaşık 3 tanesini geçen kış kullandım ve sağolsunlar küçük boyların üretimini durdurdular. Ben seyahatlerimde ya da okula giderken kolay taşıma amacıyla bu güzel kokuyu satın alıyordum. Kim koskoca parfümü kendine yük etmek ister ki. Çok üzüyor beni bu durum. Her neyse kalıcılık konuşalım. Kokusuna ben alıştığım için hep uçuyor sanıyordum fakat öyle değilmiş. Sabah sıktığım parfüm akşam eve geldiğimde bile etkisini gösteriyormuş. Annemlerin yalancısıyım. Oldukça kalıcı. Tazelemek için, sabah parfüm sıkmayı unuttum zamanlar çantamda illa ki Zara Rose olurdu. -Du diyorum çünkü artık yok. Büyük pakette satılıyor 59 tl civarında. Ben bunu 19 tl'ye satın alıyordum. Hatta geçen seneki indirimde 9 tl'ye indi 3 tane daha almıştım. Evet küçük olduğu için çabuk bitiyor. Ama gün kurtarıcısı, feminen, modern bir koku istiyorsanız (hatta ben de küçüklerin satışa tekrardan çıkmasını istiyorum) Zara'lardan satın alabilirsiniz.







CALVİN KLEİN BEAUTY



Her kış çok severek kullandığım hafif ağır diyebileceğimiz bir parfüm. Kışın diyorum çünkü bu parfüm resmen kış kokuyor. Aşkın Sadeliği olarak nitelendirilen Calvin Klein Beauty bir tık daha keskin kokular sevenler için ideal. Keskin deyince kokmayın ben de migren var ve parfüm inanılmaz tetikliyor bu durumu. Baş ağrısı sağlayacak bir parfüm asla değil. Nasıl demeliyim temiz bir kış kokusunu anımsatıyor. Yukarı da dediğim gibi bu parfümleri parfüm satan yerlerde deneyin ertesi güne teninizde nasıl bir kokuya dönüştüğünü görün, kalıcılığını tespit ettikten sonra satın alın. Çünkü herkesin teninde parfüm farklı duruyor. Bu da aklınızın bir köşesinde yer edinsin.

Parfümün Üst Notaları: Amber tohumu
Parfümün Orta Notaları: Yasemin Parfümün
Alt Notaları: Virginia Sediri







DKNY BE DELİCİOUS FRESH BLOSSOM



İşte benim en meyveli, en çiçeksi kokum. DKNY Be Delicious Fresh Blossom. Gerçekten ben taze çiçeğim diye bağırıyor. Ağız sulandırıcı ve iştah açıcı haz veren bir kokusu var. DKNY Be Delicious Fresh Blossom parfümün üst notaları, parlak greyfurt, siyah frenk üzümü ve güneşin olgunlaştırdığı kayısı, parfümün orta notasında yer alan çiçek notaları, inciçiçeği, gül yaprakları ve yasemin ile bir araya geliyor. Parfümün tendeki kalıcılığını sağlayan nokta ise daha ağır, ağaçsı ve yumuşak notalar. Kalıcılığı gerçekten inanılmaz. Kazaklarımda, tişörtlerimde yıkandıktan sonra bile kokusu duruyor. Feminen bir parfüm olduğu için imza bir parfüm diyebiliriz. Yaza en uygun parfüm kesinlikle DKNY Be Delicious Fresh Blossom.







VERSACE RED JEANS



Yıllardır almak istediğim ve sürekli ötelediğim bir parfüm. Pişman oldum almadığıma. Bir kış koku daha geliyor size. Tozlu, meyveli, odunsu, gül aromalı ve çiçeksi bir parfüm olan Versace Red Jean, meyveli ve çiçeksi notalarıyla 1994 yılından beri en favori parfümlerden birisidir. Üst notalarda şeftali, kayısı, frezya, ortalarda siyah üzüm, vadi zambağı, menekşe, nilüfer ve gül en sonda ise sandal, misk ve vanilya aromalarını barındırıyor. Ambalajlanması ise aşık edici bir unsur. Kalıcılığına asla lafım yok. Gerçekten yıkandıktan sonra bile kıyafetlerimde kokusunun kaldığını hissediyorum. Çok az miktarda bile sıkmanız bu parfüm için çok yeterli. çünkü buram buram kokmanızı sağlayan bir parfüm.




                                                                                                                                                        
Tüm fotoğraflar bana aittir.
                                                                                                                                                            
ınstagram:hulyaeryilmaz

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa