Ana içeriğe atla

VAZGEÇEMEDİĞİM ESSENCE ÜRÜNLERİ


Sleek ülkemizde satışa Gratis'lerde başladı. Hal böyle olunca Gratis’lerden Essence kaldırıldı ve ben çok üzülmüştüm. Ama daha sonra Rossman mağazalarında satılmaya devam edildiğini görünce aşırı mutlu oldum. Düşünün ilk makyaj ürünüm Essence’ın rujuydu. Kaş maskarasız ben ne yaparım bilmiyorum ?

Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli oluşu makyaj severler için vazgeçilmez bir marka olarak düşünülebilir. Uzun yıllar bittikçe aldığım, hatta başka ürünler deneyim artık deyip başka ürünleri kullanıp memnun kalmayıp tekrardan Essence ürünlerine döndüğüm bir çok ürün sayabilirim size. Ne uzun cümle oldu ama… bendeki Essence aşkını bilemezsiniz. Reyonda o markayı görünce mutluluktan dört köşe oluyorum. Şöyle de arsızım Essence’den almayıp sonra deliler gibi pişman olduğum ürün Hindistan Cevizi kokulu Bronzer… İstanbul’da tüm alışveriş merkezlerini gezdim, Bursa’da öyle Balıkesir için de bu geçerli ama yok. Büyük yuvarlak bir ambalaja sahip. Bulup bana nerede olduğunu aşağıdaki yorumlar kısmına yazarsa aşırı mutlu olurum. Hatta kargolayın tüm masrafını karşılarım. O derece bir pişmanlık düşünün…

Her neyse gelelim hangi ürünlerle aşk yaşadığıma, ilk olarak o bir bebek;

Essence Mat Sabitleme Pudrası - Matt Fixing Compact, kullanmaya başladığım günden beri gözeneklerimi kapattı, sabitlemesi Nars’ın crystal pudrasıyla aynı formülasyona sahip. Göz altı kapatıcımı sürdükten hemen sonra göz altlarımı Matt Fixing Compact Powder ile sabitliyorum. Akşama kadar etkisini gerçekten koruyor. Hatta tüm yüzümü sabitlemek için kullanmaya başladım. Benim yüzüm karma bir cilt tipine sahip. Pul pul dökülmeler olabiliyor gün içinde. Bol bol nemlendirdikten sonra makyajımı yapıp sabitleme işlemini tamamladıktan sonra gün içinde yüzüm çok doğal bir dokuya sahip oluyor. Alın aldırın. Fiyatı 15tl. Rossman’dan satın alabilirsiniz.




Essence Make Me Brow Kaş Maskarası, ne anlatılır ki bir kaş maskarası için. Uygun fiyatlı inanılmaz güzel bir kaş jeli. mikrofiber kıllara sahip ve kaşları dolgunlaştırıyor. Sabitleme etkisi gün içinde bozulabiliyor. Ama yine de aşırı memnunum. Benim kullandığım numara 03. Zannedersem 6 tane numara var. Açık renkten başlayıp koyu renge kadar. 8 tl civarında bir fiyatı var.



Essence Dudak Kalemi 06 Satin Mauve, uygun fiyatlı dudak kalemlerini performans bakımında sollayan bir ürün diyebilirim. Bu rengi ruj yapmak zorundalar. Dudağı dolgun gösteren bir renk. Kesinlikle akma yapmıyor. Kalıcılığı oldukça iyi. Benim en memnun olduğum renk 06 Satin Mauve. Fiyatı ise ben eskiden 3 tl civarında buluyordum ama artık 5 tl oldu. (dolar yükselişi uygun fiyatlıları bitirmişti…)



Essence My Must Haves Far 07 Mauvie Time, bu muhteşem minnak farlar tekli olarak satılıyor. 5 tl gibi bir fiyatı var. Gözlerimin katlanma bölgesi için farlı soğuk bir mat far arayışındaydım. Resmen kafama koydum ve buldum. Benim de hiç adetim değildir. Satış danışmanlarına bir şey sormak. Ne bileyim meşgul etmek istemem. Her neyse bu soğuk harika renk 07 Mauvie Time rengi. Soğuk bir gri ve kahverengi karışımı diyebiliriz. Pigmentasyonu oldukça fazla. Karıştırılması çok kolay bir far.

Essence My Must Haves 08 Peach Party, ister highlighter olarak kullanın. İsterseniz far olarak. Pembe yansımalara sahip bir far. Ben fırçamı ıslatarak yoğun bir biçimde kullanıyorum. Folyo efekti çok hoşuma gidiyor. Ela gözleri ortaya çıkaran yansımalara sahip bir far. Yumuşacık ve kremsi. Hiç uğraş göstermeden sadece 5 dakika da bu iki farla makyaj yapabilirsiniz.



Essence All Eyes On Me Water Proof Maskara, fiyatı 10 veya 11 tl arasında değişen uygun fiyatlı suya dayanıklı, kesinlikle akmayan bir maskara. Mayıs ayının başından beri kullanıyorum. Kirpikleri birbirine yapıştırmadan tek katta oldukça başarılı bir ürün. Waterproof seçmemin sebebi üniversite mezuniyetimden ötürüydü. İlk defa kullandım o gün ve beni hiçte mağdur etme. Alacaklara tavsiyem kat kat sürmenize gerek yok. Ben alt kirpiklerimde maskara veya rimel kullanmıyorum. Ama kullananlar için bu ürünü tavsiye edebilirim.





Essence Shape Your Face Kontür Paleti, kontür, pudra ve allıktan oluşan palette tek memnun kalmadığım kısmı allık kısmıydı. Sim sim duran bir formülasyona sahip. Ama kontür kısmı hayatımı kurtaran bir kontür rengi oldu. Aslında yüzümü ısıtmak için kullanıyorum. Kontür rengi biraz daha koyu olmalı ama Essence Shape Your Face kontürü, yüzümü ısıtmak boyutlandırmak için kullandığım, dibini gördüğüm bir palet. Kontür rengini gözlerimin katlanma bölgesinde o kadar çok kullandım ki. Sıcak alt tonlu geçiş isteyenler için kaçırılmaması gereken bir ürün. Kontürün hemen yanında aydınlatıcı olarak geçen ürün ise pudra aydınlık bir pudra. İçeriğinde ışıltı yok mata benzer bir formülasyonu var. Ama allık tam bir fiyasko. Beğeneni vardır elbet ama ben öyle çok parteküllü ve sim sim duran ürünleri sevmiyorum. Bir de aşırı aşırı turuncu olması beni iten bir sebep. Ama kontür için satın alınır. 15 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.






Essence Eyebrow Set Kaş Farı- Brunette, daha kaş maskarasını keşfetmemişken hayatımda Essence Eyebrow Set kaş farı vardı. En açık rengini kaşlarımı doldurmak için kullanıyordum. Memnun kaldığım bir ürün, hala da kullanırım. Koyu kısmını ise kontür rengi olarak kullanıyorum. Kız kardeşimde koyu rengini kendi kaşları için kullanıyor. Yaklaşık 4 senedir kullandığım ürünü kaş maskarasıyla sabitlediğimde kaşlarımın duruşuna bayılıyorum. Kaşlarını yeniden çizen biri değilim sadece boş kısımları bu ürünle dolduruyorum. Benim aldığım zamanlarda 9 tl gibi bir fiyatı vardı.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa