Ana içeriğe atla

ALINMASI GEREKEN THE BALM ÜRÜNLERİ



Sadece Gratis'lerde satılan The Balm markası makyaj tutkunları için çok fazla palet ve ürün seçeneği sunuyor. Tüm paletleri almanızın gereği yok. Başlıca alınması gerekenleri bu yazım da sizlerle paylaşmış oldum. Yaklaşık 2 yıldır tek bir paleti kullanıyorum. Ciltteki ve göz kapaklarındaki dağılımı olsun, taşınabilirliği olsun, bütün seyahatler de ve özel gün makyajlarım da bu paleti kullandım. İki tane Allık, Bronzer, Highlighter, iki tane dudak ve yanak renklendirici krem ürün ve dokuz tane harika pigmentasyona sahip far seçeneğiyle, göz alıcı bir palet olarak benim favori ürünüm. O her eve lazım paletin ismi Voyage 2 Palette. Paletin mıknatıslı iki kapağı var. Alt kapağında iki tane renklendirici dudak ve yanak ürünleri bulunuyor. Üst kapağında ise geriye kalan tüm ürünler burada yer alıyor. Çok pratik. Bu paletten vazgeçemeyişimin sebebi; gözlerimin crease bölgesine kullandığım Tervetuloa rengi. Hiçbir far paletinde bu güzel mat rengi bulamadım. Tüm göz makyajlarımda kullandım. Sıcak ve hafif soğuk bir kahve. Gözlerinizi ortaya çıkaran bir renk diyebilirim.
Farlardan sadece 2 tanesi mat diğerleri hafif sedefli bir formülasyona sahip. Beğendiğim bir diğer konu bu farları, fırçanızı az miktarda ıslatarak kullanılma seçeneği. Kalıcılığı iki kat oluyor. Kalıcılık konusunu açarsak gerçekten sabahtan akşama kadar hiç tazelemeden gününüzü tamamlamanızı sağlıyor.


Farların rengini ten de merak edenler için bir fotoğraf çektim. Ten de duruşu aynen bu şekilde. En baştan son renge kadar renklerin ismini de belirtmek istedim.




1.Welcome (mat)
2.Bıenvenue
3.Bıenvenıdo
4.Benvenuto
5.Tervetuloa (mat)
6.Welkom
7.Wıllkommen
8,.Valkommen
9.Faılte



Paletin bir diğer özelliği ise ürün adlarının, her dilde Hoş geldin anlamındaki kelimelerden oluşması.
      

          Allıklara geçicek olursak, allıklardaki renk seçenekleri tüm makyajlara yakışacak tarz da renkler. Highlighter'ı Mary Lou'yla aynı yapı da. Bu paleti alıyorsanız Mary Lou ya gerek kalmadığını söyleyebilirim. Paletteki Bronzer çok sıcak tonda yüzünüzü ısıtmak ve şekillendirmek için çok tatlı bir renge sahip. En altta olan dudak ve yanak renklendiricisi kremsi yapı da. Bu iki rengi b ütün yaz boyunca yanaklarımda süngerle uygulayarak kullandım. Aşırı doğal bir yanak kızarması sonucunu elde ettim. Bu paletin avantajı, sadece kapatıcı ve rimel alarak tüm paletle makyajınızı tamamlayabilmeniz.



 Paletteki Krem dudak ve allık ürünleri
                                                    
                                                
 

Paletteki Allık, Bronzer, Highlihgter


The Balm Voyage Palette
  • Gratis'ler de satılıyor,
  • Fiyatı indirimsiz 80tl indirimli 50 tl civarı,
  • Kalıcılığı mükemmel
  • Bir çok kişi tozutuyor diyor ama bence palet hiçbir şekilde tozutmuyor,
  • Seyahat için ideal bir ambalaja sahip (üst kapağında ayna mevcut.)


























The Balm markasında vazgeçemediğim iki ürün daha var onlar da;

Bronzer olarak herkesin elinden düşüremediği Bahama Mama ve The Balm'ın Meet Matt Ruju Charming.

The Balm Bahama Mama;
Ben palette bronzerımın bittiği için Bahama Mama'yı aldım. Ama Bahama Mama paletteki bronzerla aynı yumuşaklık, aynı kolay dağılıma sahip.
Bahama Mama'dan detaylı bahsedecek olursam, fırçanıza az az alıp cildinizdeki ısıtacağınız bölgelere uygulayın. Güzel bir kontür rengi. Hem soğuk hem de az da olsa sıcaklık barındıran renge sahip. Paletteki bronzerdan ayıran tek özelliği Bahama Mama daha koyu alt tona sahip bir kontür rengi. Gözlerimdeki crease bölgesine de çok fazla kullandığım Bahama Mama uygun fiyatlı bronzer olarak makyaj severlerin çantalarında yer alıyor.



The Balm Charming;
Makyaj da Nude modası başladığı anda The Balm Charming rengi hiçbir Gratis'te kalmamıştı. Hangi Gratis'e sorsam "maalesef kalmadı" cevabını aldım. Çünkü renk gerçekten orijinal bir Nude rengi. İçerisinde kahvemsilik bulunduran pembe bir mat ruj. Kalıcılığı çok iyi. Diğer likit mat rujlar gibi dudağı kurutmuyor. Hatta içerisinde nane esansı var. Oda dudakları dolgunlaştırıyor. Her makyaja uyan bir renk. İddialı ama sıradan. Likit mat ruj modası sürüyorken kaçırmayın derim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa