Ana içeriğe atla

HIZLI GEÇEN BİR AYIN ARDINDAN: KASIM RUTİNİM

        
Merhabalar... Bu popüler olmuş aylık rutin yazılarının ilk serisini başlatmış bulunuyorum.
Bu yazı da kasım ayı boyunca neler yaptım. Okuduğum, başladığım film ve kitaplar, beslenme rutinim ve kozmetik ürünleri olarak kategori şeklinde anlatmaya başlayacağım.

Kasım ayının ilk gününü Heybeliada Gezim'de belirttiğim gibi Heybeliada'da geçirdim. Stresli ve yoğun iş temposunun ardından böyle bir kaçışa ihtiyacım vardı. Bu kaçış bazı kararlar almamı sağladı.
http://hulyaeryilmaz.blogspot.com.tr/2017/11/havamiz-degissin-heybeliada-gezim.html

Beslenme Şeklim, Motivasyon, Okuduğum Kitap ve İzlediğim Filmler

İş yerindeki dengesiz beslenmem yüzünden artık radikal bir kararla sağlık beslenme yani dengeli ve düzenli beslenme olayına giriş yaptım. Eti'nin Kuru Meyveli ve Fındık Müsli içeren Yulafından tüketmeye başladım tekrardan. Yulafı eskiden de tüketirdim ama bu sıralar ihmal etmiştim. Karışık kuru meyveli yulafın üzerine herhangi bir meyveden iki üç dilim koyup üzerine süt ilave ederek sabah kahvaltılarımda tükettim. Elbette her gün bunu yapmıyorum. Düzenli kahvaltımda yumurta zeytin vs. gibi kahvaltılıkları eksik etmiyorum.





Bu ay iyi gelen bir içecek paylaşıyım. Ihlamur... Sen ne mucize bir tabiat harikasısın. Hafif halsizlik ve grip halinde hemen kaynatıp tükettim. Metro'da kitap okumaya başladım. Çünkü asla bu aktiviteyi yapamazdım midem bulanırdı. Üzerine gittim bu durumun. Anladım ki bir kere daha denemem gerekiyormuş ve başardım. Franz Kafka Dava'yı okuyorum şuan. Eski klasikleri okumak çok hoşuma gidiyor. Bu klasikler yaş aldıkça anlatılmak istenenin bilgi birikimiyle daha yoğun bir şekilde anlamanızı sağlıyor.


Kendimi motive etmek için hep uzun yürüyüşler yaptım. Sürekli sahile kaçtım. Temiz hava olmadan asla yaşayamıyorum. İlla ki deniz kokusunu solumam gerekiyor. Sonbaharın güzel, nemli, rüzgarlı havasıyla günlerimi geçirmiş oldum. Soğuk hava da sahilde yürümeyi iki kat seviyorum.



Bu ay Cingöz Recai filmine ve AYLA filmine gittim. İkisi de merak ettiğim yapımlardı. Türk yapımları olduğu için merakım ikiye katlanmıştı. Sinemamızın güzel işlere imza atması beni açıkçası gururlandırıyor. Cingöz Recai'ye bayıldım sürükleyici ve aksiyon dolu bir hikayesi var. Haluk Bilginer Ve Kenan İmirzalıoğlu'nun oyunculukları müthiş zaten.
AYLA... Gitmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. Ağlamaktan gözlerim şişti. Hem komedi ve dram alanında ülkemizin en iyi filmi diyebilirim. Gidin sadece izleyin. AYLA Oscar'a şuan aday. Üç buçuk milyon izleyiciye ulaştı. İsmail Hacıoğlu, Ali Atay, Murat Yıldırım, Çetin Tekindor daha bir çok harika oyuncu, o kadar kalbimize dokunmuşlar ki... Gidin ve gururlanın. İki filminde fragmanlarını buraya bıraktım.
https://www.youtube.com/watch?v=8PELOIYaEiw
https://www.youtube.com/watch?v=7eS5xm24G6M

Kozmetik ve Makyaj

Kendime zaman ayıramadığım zamanlar oldu ve dengesiz beslenmekten ötürü, çok fazla su içmeme rağmen su içmeyi azalttığım için cildim de sivilceler çıktı. Stres cabası zaten... Cildimi gülsuyu ile duştan sonra sildim. Sivilcelerimin geçmesi için bol su tükettim. Makyaj olarak çok ağır bir makyaj yapmadım ağır kapatıcılık içeren ürünler kullanmadım.



Kapatıcı olarak Rimmel London Wake me up kapatıcısını ve Garnier'in kapatıcısını kullandım. Dediğim gibi cildimde çok fazla sivilce problemi olduğu için sivilce lekelerini azaltmayı vaad eden Pure Beuaty CC Cream kullandım. Yaklaşık 2 yıldır bu CC kremi kullanıyorum ve ayrıntılı incelemesini size kesinlikle yapacağım. Harika bir fondöten. Daha sonra göz altlarımı ve T bölgemi sabitlemek için Essence'nim Matt Fixing Compact pudrasını kullandım. 2 aydır kullandığım en iyi pudra. VEEEE Gözlerde yeni bir keşif... Maybelline Color Tatto'ların yeni renklerinden Metalic Pomegranate. Tek dokunuşla, size pratik ve çok uğraşılmış gibi duran göz makyajı sağlıyor. Kesin alın, ben bir de Creme de Rose rengini alacağım. Kontur için heyecanlandıracak bir keşfim yok The Balm Bahama Mama'yı kullandım. Rujda ise iki yeni keşfim var. (Hatta üç ama üçüncüyü sonra anlatacağım.) Birisi Pastel 15 numara diğeri Flormar 11 numara likit mat ruj. Pastel'in 15 numarası sonbahara yakışan kahvemsi bir nude. Flormar'ın 11 numarası ise kahvemsi bir gül kurusu. Kasım ayı boyunca göz makyajı yapmasam bu iki likit mat ruju kullandım.
Yine bu ay dudaklar için yeni keşfim, sürümü çok kolay olan bir kırmızı; Revlon Colorburst Matte Balm 240 numarası. Asansörlü bir aplikasyona sahip kalem bir ruj. Nane kokusuna bayılıyorum. Revlon Colorburst Matte Balm 240'ın incelemesi için tıklayabilirsiniz.
http://hulyaeryilmaz.blogspot.com.tr/2017/11/kirmizi-ruj-koleksiyonum.html


Rimel olarak ise elimden aylardır düşüremediğim Max Factor Masterpıece Max kullandım.
Parfüm keşfim ise Versace Red Jeans. Kış kokusu arıyordum. Yorumlarına baktım ve ilk olarak testerini denedim. Sonra da almaya karar verdim. Buram buram kış kokuyor. Tozlu, meyveli, odunsu, gül aromalı ve çiçeksi bir kokuya sahip.


Kasım ayında havalar bir anda soğuduğu için ellerimde çatlamalar başlamış oldu. Hele ki evde bir de kedi besliyorsanız nemlendirmeden olmaz. Bunun için Yves Rocher ve Vaseline markalarının el bakım kremlerini kullanıyorum. İkisininde ortak özelliği içeriklerinde vazelin olması ve çabuk emilmesi. Ellerimin yağlı kalmasına asla tahammül edemeyen biri olarak el kremi kullanmaya teşfik ettiler. Vücudumu duş sonrası nemlendirmek için Dalin markasının Bebek Yağı'nı kullanıyorum. Hem güzel kokusu hem de yumuşak bir doku bırakması kış alışkanlıklarıma geri dönmemi sağladı. Karma bir cildim olduğu için yaz kış cildim de değişimler olabiliyor. Kuruma, yağlanma vs. Kışın ise vazgeçemediğim el ve vücut bakım ürünleri bunlardı. Her yerde bulabileceğiniz ürünler diyebilirim.

         
Kasım ayı bitti. 1 ay sonra yeni yıl şimdiden dilekleriniz ve istekleriniz için adım atma cesareti gösterin. Olmasa bile adım attım dersiniz. Her daim motive kalın. Kötü insanlardan uzak durun. Hayat gerçekten böyle olunca daha kolaylaşıyor.
Herkes mutlu günler ve mutlu yıllar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa