Ana içeriğe atla

KIRMIZI RUJ KOLEKSİYONUM

          Kadife dokulusu, turuncu alt tonlusu, likit matı, kremsi yapılısı... Bir çok kırmızı ruj denedim ama tenime uygun, yüz tipime yakışan çok az kırmızı ruj beğenebildim. Günlük hayatımda nadir kırmızı ruj kullanırım. Elim hep nude, pembe ve şeftali tonlarına gider. Kırmızı ruj sadece rimel ile günü kurtarabiliyor. Fakat ben özel günler de kırmızı rujun kullanılması taraftarıyım. Fazla gösterişi sevmem. Sadelikten yanayım. Kendimi şımartmak ve iyi hissetmek ya da tam tersi bugün sadece rimel süreceğim makyaj yapasım yok dediğim zamanlar da kırmızı ruj kullanırım. Oda çok nadir bir durumdur.

Pastel day long lipcolor 09


          Kırmızı ruj makyajı bambaşka yapan bir son dokunuş. Her tonu ise farklı bir siz haline getirebilir. Romantik, asi, çekici, alımlı... Buğday tenliyim ve kırmızı ruju kendime yakıştırmam. Fakat alt tonlarına güvendiğim kırmızı rujlar, beni yarı yolda bırakmadı. Herhangi bir düğün, nişan organizasyonunda siyah mini elbisem ve kırmızı rujumla beni görebilirsiniz. Risksiz ve şık.

Size her yüz tipine uygun güvendiğim ve uzun zamandır kullandığım kırmızı rujlarımı anlatacağım.

REVLON COLORBURST MATTE BALM
Lip Balm edasında ama mat, naneli bir içerik, sürümü aşırı kolay bir ruj. Revlon rujlarının o nane esansına bayılıyorum. Dudakları asla kurutmuyor ve renk ıskalası o kadar yerinde ki vazgeçemiyorsunuz. Kalem formundaki ruj, diğer kırmızı rujlara oranla "ben buradayım" demektense narin ve masum kırmızılığıyla kullananları çok etkiliyor. Revlon markası Watsons'lar da mevcut.


L'OREAL PARİS 006

İlk aldığımda çok kuru ve tebeşir gibi formülasyonu olduğunu düşündüm. Daha çok aplikatörünü beğendim. İkiye ayırıp sağa sola doğru döndükten sonra sünger aplikatörü ile L'oreal 006 ruju sürebiliyorsunuz. Ruj hafiften dudakları kurutuyor. Fakat kırmızının tonu kadar güzel ve yerindeki... Nar çiçeği ve hafif turuncu alt tona sahip bir kırmızılığı var. Günlük kullanabileceğiniz tarz da diyebilirim. Gratis ve Watsons'lar da mevcut.


FLORMAR DS12


Tüm yaz boyunca mercan tonunda bir kırmızı ruj aradım. En sonunda Flormar'da buldum. Mercanlığı rengi o kadar canlı ve taze ki yaz aylarında, elimden düşüremediğim bir ruj oldu. Flormar markasını gerçekten çok seviyorum. Rujları inanılmaz bir yapıya sahip. Aşırı pahalı markalara fark atacak bir formülasyonu var. Bu rengin tek kusuru dişleri hafiften sarı göstermesi. Turuncu ve mercan tonlar dişinizi sarı gösterebilir. Aklınızda bulunsun




KİKO MİLANO GOSSAMER EMOTION CREAMY LIPSTICK ROUGE A LEVRES

Vanilya kokusuyla mest eden, kremsi yapısıyla hayran bırakan bir rujla karşınızdayım. İsmi aşırı uzun evet,metal ambalajı aşırı güzel evet... Kolay sürümü ile beni kırmızı ruj sürmeye alıştıran bir ruj. Kiko Milano markası ülkemizde satılmaya başlamadan önce almıştım bu ruju. Türkiye'de satılmaya başladığını duyunca zaten Kiko mağazasından çıkmadım. Çok kaliteli yapıya sahip. Çok pahalı olarak satılan bir sürü ruja taş çıkarır. O kadar iddialı, alın görüceksiniz.


GOLDEN ROSE LONGSTAY MATTE LİPSTİCK 09
Düğün ve nişan organizasyonlarında kullandığım, kalıcılık konusunda 12 saat boyunca çıkmıyor diyebileceğim, rengine ve kalitesine güvendiğim bir likit mat ruj. İlk aldığımda bu kırmızı baya açık duracak demiştim ama öyle olmadı. Yine rengi güzel, önerebileceğim bir likit mat kirmizi ruj. Golden Rose markası Türkiye'nin en iyi kozmetik markalarından. Uygun fiyatlı olması, kaliteli olması. Kozmetik tüketicilerinin  makyaj kutularında, Golden Rose markasına ait rujlardan illa ki bir tanesi vardır diye düşünüyorum. Ben buradayım diye bağıran bir kırmızı ruj istiyorsanız. Hemen alın derim.



PASTEL DAY LONG LİPCOLOR 9
Benim de çok beğeniyle takip ettiğim Gökçe Yıldırım (youtuber) sayesinde keşfettiğim bir ruj. Golden Rose ile aynı renk ıskalasına sahip. İlk başta Golden Rose 09 ruju çok açık kırmızı diye aldım fakat hafif koyu alt tonlu bir kırmızılığı olduğunu fark ettim. Ama Pastel Day Long Lipcolor 9 numara ruj... Sen nasıl bir kırmızısın? dedirtti bana. Gerçekten kullandığım en iyi kırmızı ruj. Sürdüğümde herkes markasını sordu. Yapısı ise sürdüğünüz anda matlaşan ve çabuk sürülmesi gereken bir ürün diyebilirim.





Yazmış olduğum tüm rujlar dudak kalemi gerektirmeden uygulanabilecek ürünlerdir. Kolay pratik ve uygun fiyatlı kırmızı ruj koleksiyonum bu kadardı. Okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.


Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Kırmızı ruj öneriniz için çok teşekkürler. Kırmızı benim en sevdiğim renk ve kırmızı ruju hem günlük makyajlarımda hem de özel günlerde, mutlaka tercih ediyorum. Kırmızı rujun enerjisini çok seviyorum. Doğru kırmızı ruj tonunu yakalamak çok önemli. Bu konuda, cilt alt tonunu baz almak gerekebiliyor. İzninizle ben de, pembe alt tonlu kırmızı ruj önerilerimden oluşan yazımı sizinle paylaşmak isterim: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/soguk-alt-tonlu-4-kirmizi-ruj-onerisi/

    Keyifli okumalar dilerim, çok sevgiler (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YÜKSEK HIZLI TREN, ANKARA VE ANITKABİR GEZİSİ

Merhabalar, gezi yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. Tren yolculukları popülerken bu dönemde bir gezi de biz yapalım dedik. Yüksek Hızlı Tren'le Ankara yolculuğu yapmak için sabah erkenden yola koyulduk. Yaklaşık bir hafta önce PTT şubesinden Yüksek Hızlı Tren biletimizi aldık. 25 yaşına kadar biletlerde öğrenci indiriminden yararlanabiliyorsunuz. Biletleri, internetten de alabiliyorsunuz ama biz kış tarifesine geçtiği için alamadık, Pendik Tren Garı'ndan alabiliyorsunuz yada size en yakın PTT şubesinden alabiliyorsunuz. Ankara'ya günü birlik bir seyahat yaptık kız kardeşimle.Yüksek Hızlı Tren (YHT) kullanarak yaptığımız yolculuğun detaylarını ve Yüksek Hızlı Tren hakkında bilmeniz gerekenleri sizinle paylaşacağım. İlk defa Yüksek Hızlı Tren'e bindim. Anadolu Yakası'nda oturanlar için oldukça rahat olan Yüksek Hızlı Tren Kadıköy-Tavşantepe metrosunda Pendik durağından inip Yüksek Hızlı Tren(YHT) tabelalarını takip ederek aşağıya doğru bir istikametle 500 m

EN SEVDİĞİM GÖZ KALEMİ: MAC TEDDY GÖZ KALEMİ

MAC TEDDY GÖZ KALEMİ Bir ürün incelemesi postu ile karşınızdayım. Sanırım ilk makyaj ürünüm Mac Teddy Göz Kalemi. Gözlerim ela rengine sahip ve bu elalığı en güzel ortaya çıkaran göz ürünü Mac Teddy Göz kalemi. Aslında tüm göz renklerini ortaya çıkaran değişik bir aurası var. Mac Cosmetics  markasının en ünlü ürünü olan Teddy kalem değişik yansımalara sahip bakırlık ve kahvelik bulunduran kremsi bir kozmetik ürünü. Mac Teddy kalem, yapı olarak çok yumuşak. Gözlerinizin içine sürdüğünüzde kaymak gibi kayıp gidiyor diyebilirim.  RENGİ VE FORMÜLASYONU HAKKINDA Renk olarak yorumlarsam, çok koyu bir kahverengi asla beklemeyin, ışıltılı bronz, hafif kızıllık ve bakırlık barındıran bir renk diyebilirim. Mac Teddy Göz kalemini gözlerimin iç kısımlarına veya eyeliner gibi smokey bir şekilde kullanıyorum. Çok kurtarıcı bir renk olduğu için göz kapaklarımın tümüne yayarak uyguluyorum. Çünkü kremsiliği olsun, kalıcılığı olsun bu kalem göz makyajlarının ömrünü uzatabiliyor.

GÖZENEKLERE ELVEDA:BEAUTY FORMULAS

         Ve yılın ilk yazısıı ... Merhabalar nasılsınız ? 2018 sakin geçiyor gibi. O zaman güzelliğe devam. Size iki üründen bahsetmek istiyorum.            Siyah noktaları yüzünden, cilt temizliğine güvenmeyen kızlar, artık cildinizin tertemiz olmaması için hiç bir etken yok.  Watsons'lara yeni gelen bir marka olan Beauty Formulas bu derdimizi ortadan kaldırmaya bire bir.  Ankara gezimde Ankara Tren Garı'nın içindeki Watsons'tan satın almıştım ve akşamına bu maskeyi kullandım. Yaklaşık 16 Aralık'tan beri haftada 1 kere kullanıyorum. Cildimin gerçekten arındığını hissetirdi bana. Kendi titizliğimden mi yoksa takıntımdan mı bilmiyorum ama, seyahat ettiğinizde ve eve geri döndüğünüzde cildinizi aşırı kirli hissediyor musunuz? Benim cevabım maalesef ki evet... Çünkü her şehrin havası çok farklı, alışkın olduğumuz o havadan cildimizi koparıp başka bir havayla buluşturuyoruz. Mesela doğa yürüyüşleri olsun, yaz tatilleri olsun cildimin çok temiz olduğunu düşünüyorum. Fa